torstai 11. heinäkuuta 2013

Lomaterveiset puhelimitse

   Ihana lomapäivä oli tiedossa! Aurinko paistoi, olin herännyt aikaisin ja saanut paljon kotitöitä tehtyä. Keskipäivällä pääsin levähtämään nojatuoliini, ja ajattelin katsoa Django Unchained elokuvan. Elokuvan juoni ja miljöö kiehtoivat minua, mutta eniten sain sielunruokaa katsomalla Christoph Waltzin taidokasta näyttelyä. Jo pelkkä Waltzin näkeminen sai aikaan kylmiäväreitä alaselässäni ja niskassani, koska hän muistuttaa jo ulkoisesti erästä miestä, johon olen mielin kielin. Leolla on yhtä jämäkkä leuka, kirkkaan iloiset silmät, selkeät kasvonpiirteet, ja mikä parasta, sekä Leo että Waltz ovat iän myötä tulleet komeammiksi. Miesmakuni voi vaikuttaa varmasti oudolta, mutta olen tottunut kuulemaan siitä naljailua naispuolisilta ystäviltäni.
   Elokuva ei ollut edes puolivälissään, ja olin jo tarttunut puhelimeen, näppäillyt viestin "Soita jos haluat/voit". Vastaanottaja, Leo. Olin toiminut hetken mielijohteesta. En edes päässyt kunnolla jatkamaan elokuvaa, kun puhelimeni alkoi soida. Se oli Leo. Pahoittelin, että olin lähettänyt viestin ja häirinnyt häntä kesken päivän. Ei minulla mitään hätää ollut, halusin vain kuulla hänen ääntään. Hän kysyi, kaduttiko minua viime tapaamisemme. Ei, ei minua kaduttanut. Olimme molemmat eläneet siinä hetkessä ja nauttineet sanan kaikilla merkityksen tasolla toisistamme. Hän oli samaa mieltä.
  Kerroin hänelle miksi olin toivonut hänen soittavan: katsomani elokuvan hahmo toi hänet mieleeni, ja se sai minut hieman kiihottumaan. Leo nautti kuulemastaan paljon. Kuulin hänen huokauksestaan kuinka hän alkoi ajatella minua alasti vierellään. Hymyillen hän kertoi miten oli nauttinut viime kerralla. Kuinka hän oli saanut koskea minua, suudella huulilleni ja silittää minua. Tunsin hänen kätensä reidelläni, kun hän muisteli viime viikkoista tapaamistamme luonani. Hän kuvitteli minut alasti, ja kertoi kuinka haluaisi nuolla minut puhtaaksi. Kukaan muu mies ei ikinä ole ottanut minulta yhtä hyvin suihin kuin Leo. Tuntui kuin se olisi hänelle huumetta, jota hän halusi enemmän ja enemmän. Kaikki mitä hän teki minulle, oli täysin estotonta ja siksi se tuntui niin hyvälle. Hän piti minua hyvänä, koska halusi. Hän kiihottui minun kiihottumisestani., ja minä puolestaan hänen. Ah, se miten hän nuoli minua. Hän käytti kieltä, sormia, huuliaan.. Hän oli hulluna makuuni, hän sanoi aina.
  Hän sanoi, ettei voisi puhua kovin pitkään. Kysyin oliko hänellä kiire johonkin? Ei, hän oli yksin kotona, juuri lämmittämässä saunaa. Eihän se sitten haittaa jos kiihotut hieman? Ei se ole väärin. Hengitykseni oli tiheentynyt, ja huomasin kuinka levottomasti availin haarojani istuessani. Lantioni alkoi kiemurrella. Onko se kuinka kovana, kysyin. -Se on todella kovana. Onko se sulla kädessäsi? -Kyllä, hitto, ajattelen sua. Ootko sä missä? Olen kotonani, sohvalla, vastasin. Onko se kostea? Kokeilin sormillani, ja kyllä olin kosteana Leolle. Nousin ylös ja siirryin makuuhuoneeseeni, missä riisuin nopeasti itseni, kävin sängylleni makaamaan ja otin yöpöydän laatikosta vibraattorin. Hitto, olisin niin halunnut ottaa häneltä suihin, nuolla hänen penisätän kunnolla ja ottaa syvälle. Pikku hiljaa olisin tihentänyt liikkeitä, ja nopeuttanut kieltäni. Hän olisi halunnut nuolla mut kunnolla. Kuvittelimme kaiken yhdessä. Leo oli nopeasti huipullansa, kuulin sen hänen äänestään. Hänen orgasminsa olivat pitempiä kuin muiden miesten, ja ne olivat voimakkaampia. Kuin hän ei olisi saanut happea. Se antoi minulle viimeisen sysäyksen tulemiselle, joka kouraisi jokaista lihastani.
  Avasin silmät, keskityin hengittämiseen kaiken sen euforian keskellä. Dana, oletko siellä..? Kuului vienosti puhelimesta. Molemmat olimme raukeita ja väsyneitä. Ah, se oli ihana puhelu. Olen aikaisemmin vain kahedesti Leon kanssa puhunut puhelimessa masturboinnin aikana. "Nyt jos olisin siellä vierelläsi, silittäisin sinua, koko kroppaasi, myös rintojasi, mutta nänneihin en koskisi. Siitähän sinä et pitänyt seksin jälkeen, koska ne olisivat liian herkät?" Aivan, vastasin hymyillen. Saatoin haistaa hänen tuoksunsa vierelläni, näin kuinka hän makasi kyljeltään minuun päin, ja oikealla kädellä silittäisi vyötäröäni ja suutelisi minua samalla otsalle, poskille, kaulaan ja huulille. Puhelu oli uuvuttanut meidät. Molemmat päätimme ottaa torkut, ennen kuin jatkoimme askareitamme. Puhelu päättyi, ja minä nukahdin sänkyyni hymyillen.

Dana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti